• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
1
حسینی‌بوشهری:

انقلاب با عصر غیبت گره خورده است

  • کد خبر : 1904
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
انقلاب با عصر غیبت گره خورده است
مردم با آگاهی در انتخابات جمعه هفته آینده ۱۱ اسفند با حضور باشکوه در پای صندوق‌های اخذ رأی یک بار دیگر حماسه وفاداری خود به نظام اسلامی ایران را ثبت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری صبح امروز در جمع مردم دلوار تنگستان با بیان اینکه کشور امروز در شرایط ویژه‌ای قرار دارد، اظهار کرد: ولادت حضرت ولی عصر (عج) و روزشماری برای انتخابات ۱۱ اسفند ماه دو مناسبت هستند که پیوند ناگسستنی با یکدیگر دارند؛ چون این انقلاب با عصر غیبت گره خورده است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مسلمانان در دوران عصر غیبت کبری وظایف مهمی دارند، گفت: انتظار کشیدن یک عمل محسوب می‌شود و احکام الهی چه حرام و چه حلال الهی در عصر غیبت تعطیل بردار نیست.

حسینی بوشهری بیان کرد: عده‌ای متأسفانه با کج فکری و ساده‌اندیشانه در عصر غیبت دست به سیاه و سفید نمی‌زنند و احساس تکلیف نمی‌کنند و می‌گویند پیغمبر و امامان کارها را انجام داده‌اند. آیا رسول اکرم (ص) و امامان معصوم علیه‌السلام و ذات کبریایی حق تعالی رضایت می‌دهند در یک دوره تاریخ هیچ وظیفه‌ نداشته‌ایم ؟

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بر اساس روایات عده‌ای نیز معتقد هستند برای زمینه‌سازی ظهور باید جهان مللو از ظلم شود تا حضرت ظهور کند و جهان را پر از عدل کند و فضای جهان را تغییر دهد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: انقلاب 45 ساله ایران اسلامی گامی به سوی ظهور است و ما باید سعی کنیم فضا را فراهم کنیم.
منبع: تسنیم
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=1904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.