• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
0
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تنگستان:

انقلاب امام الگویی برای آزادی‌خواهان شد

  • کد خبر : 3665
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹
انقلاب امام الگویی برای آزادی‌خواهان شد
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تنگستان گفت: امام راحل یک تحول اساسی و بنیادی در تاریخ بشریت به وجود آورد و در واقع اکنون شاهد رشد استقلال‌ طلبی‌هایی که او در منطقه ایجاد کرد و کاشت، هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیاسی سپاس خبر، اسماعیل رمضانی با اشاره به اینکه آیت‌الله شهید رئیسی نشان داد که شهادت در حین خدمت و انجام وظیفه عالی‌ترین پاداش الهی برای رئیس جمهوری بود که برای سعادت و سربلندی مردم ایران شبانه روزی در تلاش بود، اظهار کرد: امام خمینی (ره) شرایط سخت نفس کشیدن آن زمان را شکست و در آن اوضاع سیاسی که حاکم بود، ثابت کرد انسان و کشورهای مختلف دنیا می‌توانند بدون وابستگی به آن دو قدرت غرب و شرق زندگی کنند.

رئیس اداره اقاف و امور خیریه شهرستان تنگستان گفت: امام راحل یک تحول اساسی و بنیادی در تاریخ بشریت به وجود آورد و در واقع اکنون شاهد رشد استقلال‌ طلبی‌هایی که او در منطقه ایجاد کرد و کاشت، هستیم.

وی همچنین سخنان، نکات و مطالب نامه اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان و دانشجویان آمریکایی که به دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین تظاهرات و راهپیمایی کرده و مقابل جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت‌های آمریکا ایستاده‌اند، افزود: این نشان دهنده همان راهی است که امام خمینی (ره) بر روی بشریت گشود و ضمن شکستن جو انحصاری، تاریخ را عوض کرد.

رمضانی تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب شخصیت بزرگی داشت و از جنبه‌های مختلف حوزوی صاحب نظر بود و حرکت امام راحل نه تنها برای ملت ایران و مسلمانان بلکه برای کل بشریت بود و به واقع تحولی در تاریخ بشریت ایجاد کرد.

اسماعیل رمضانی افزود: امام خمینی(ره) با مبارزه علیه حکومت دست نشانده شاهنشاهی در ایران توانست جامعه ایران را مستقل کند و زمینه پیشرفت آن را بدون اتکا به بیگانگان فراهم سازد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تنگستان با بیان اینکه امام راحل یک تحول اساسی و بنیادی در تاریخ بشریت به وجود آورد تصریح کرد: در واقع اکنون شاهد رشد استقلال‌ طلبی‌هایی که او در منطقه ایجاد کرد هستیم.

وی همچنان افزود: به رغم مشکلات اقتصادی که در ایران وجود دارد اما استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی که در ایران وجود دارد در بسیاری از کشورهای جهان از جمله برخی از کشورهای همسایه ایران وجود ندارد و این مرهون وجود شخصیت مبارزی همچون امام خمینی(ره) است.

اسماعیل رمضانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) الگویی برای سایر ملت‌های استقلال طلب و آزادی‌خواه شد، گفت: تحولات منطقه و جهان به خوبی این موضوع را نشان می‌دهد و بسیاری از ملت‌ها خواهان استقلال سیاسی خود هستند و در این راستا با استعمار و استکبار در حال مبارزه می‌باشند.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=3665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.