• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
0
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تنگستان:

انقلاب اسلامی معجزه قرن بود

  • کد خبر : 3672
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
انقلاب اسلامی معجزه قرن بود
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تنگستان گفت: در توصیف انقلاب همین کفایت می‌کند که امام‌خمینی(ره) از انقلاب اسلامی با عنوان‌هایی مانند معجزه قرن و انفجار نور یاد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، عیسی صدریان‌آزاد ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن رحلت حضرت امام‌خمینی(ره) اظهار کرد: مقایسه ایران قبل و بعد از انقلاب، می‌تواند واقعیت‌های مهمی را برای نسل‌های پس از انقلاب آشکار کند و انقلاب اسلامی را شروع دگرگونی‌های بزرگ و بنیادی در ایران و کشور‌های منطقه دانست.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تنگستان گفت: در توصیف انقلاب همین کفایت می‌کند که امام‌خمینی(ره) از انقلاب اسلامی با عنوان‌هایی مانند معجزه قرن و انفجار نور یاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه برای درک واقعیات انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی در حوزه علمی و فن آوری، توجه به وضعیت ایران در دوران رژیم طاغوت یک ضرورت است افزود: عقب‌ماندگی علمی و فناوری کشور ایران در دوران قبل از انقلاب، برای ایرانیان با سابقه فرهنگی و تمدنی بسیار آزاردهنده بود.

صدریان‌آزاد تصریح کرد: غلبه بر این عقب‌ماندگی، عبور از مرزهای دانش و دستیابی به پیشرفته‌ترین فناوری‌ها با هدف ایجاد تمدن نوین اسلامی، از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

عیسی صدریان‌آزاد با بیان اینکه این انقلاب عظیم، دست آوردهای فراوانی در داخل و خارج از کشور داشته تصریح کرد: سال‌ها طول می‌کشد تا همه‌ی آثار و نتایج این پدیده‌ی الهی آشکار و مورد تحلیل قرار گیرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تنگستان افزود: علت اصلی عقب ماندگی و بدبختی مردم مسلمان جهان، در سرسپردگی و وابستگی حکومت‌های آن‌ها به استکبار است و راه رهایی از این بدبختی، کسب استقلال است.

عیسی صدریان‌آزاد با اشاره به اینکه همان طوری که درباره هر فرد، مسأله استقلال وعدم استقلال مطرح است، تصریح کرد: درباره‌ی جامعه نیز چنین مساله‌ای در سطحی بسیار بالاتر مطرح است با یک نگاه سطحی به نقشه‌ی سیاسی جهان مشاهده می‌شود که بعضی از کشورها فرمانده هستند و بعضی فرمانبر، در کشور ما نیز قبل از انقلاب این وضع حاکم بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با درک عمیق از علل عقب ماندگی مسلمانان، آن‌ها را چنین مورد خطاب قرار می دهد، خاطر نشان کرد: چنان غرب در نظر یک قشری از این ملت جلوه کرده است که گمان می‌کنیم غیر از غرب، دیگر هیچ چیز نیست. این وابستگی فکری ، عقلی و مغزی غربی منشأ اکثر بدبختی‌های ملت‌ها است.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=3672

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.