• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
1
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی تنگستان:

انتخاب بر اساس ملاک‌های شرعی انقلابی باشد

  • کد خبر : 4176
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
انتخاب بر اساس ملاک‌های شرعی انقلابی باشد
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی تنگستان گفت: دخالت ندادن روابط دوستی، فامیلی، طایفه‌ای و حزبی در انتخاب؛ انتخاب بر اساس ملاک‌های دینی و شرعی، انقلابی، عمل، تخصص و کارآمدی باشد و بر اساس منافع شخصی و گروهی نباشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، عیسی حکیمی‌نیا با اشاره به اینکه شرکت مردم در انتخابات در نظام اسلامی علاوه بر اینکه حق مردم از جهت مشارکت در تعیین سرنوشت خویش است، اظهار کرد: شرکت در انتخابات تکلیفی الهی نیز محسوب می‌شود.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی تنگستان با بیان اینکه همان‌طور که برگزاری انتخابات برای گزینش مسئولان برای احقاق حق مردم امری ضروری است، گفت: تکلیف شرکت در انتخابات نیز موضوعی قابل توجه برای آحاد افراد جامعه محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: بر این اساس، علاوه بر لزوم حضور مردم در انتخابات، مبادرت به بهترین انتخاب و گزینش کاندیداهای اصلح نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است.

حکیمی‌نیا با اشاره به موضوع و لزوم انتخاب کاندیدای اصلح تاکید کرد: معیارهای برگزیدن کاندیداهای اصلح نیز اهمیت پیدا می‌کند و این معیارها نیز در فواصل مختلف در بیانات مقام معظم رهبری مورد اشاره قرار گرفته است که مرور آن‌ها می‌تواند راه‌گشای مردم در هر انتخاباتی باشد.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی تنگستان بیان کرد: دخالت ندادن روابط دوستی، فامیلی، طایفه‌ای و حزبی در انتخاب؛ انتخاب بر اساس ملاک‌های دینی و شرعی، انقلابی، عمل، تخصص و کارآمدی باشد و نه بر اساس منافع شخصی و گروهی.

وی با اشاره به اینکه از هر گونه ملاحظه ناصحیح و رو در بایستی باید خودداری کرد و فرد منتخب باید انقلابی، مؤمن، آگاه به انجام امورات کشور و شجاع باشد و بتوانند قدرت این ملت را که در سایه ارزش‌های انقلاب و نثار خون هزاران شهید است در صحنه‌های بین‌المللی حفظ کند.

حکیمی‌نیا افزود: اینجانب ملت شریف ایران اسلامی به‌ویژه جامعه دانشگاهی را جهت حضور پرشور در دور دوم انتخابات و انتخاب رئیس جمهور اصلح و همچنین ناامیدی دشمنان ایران اسلامی دعوت می‌نمایم.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی تنگستان بیان کرد: رجاء واثق داریم که مردم با بصیرت ایران باحضور گسترده و پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، بار دیگر احساس مسئولیت خود را در برابر این آزمون الهی به نمایش گذاشته و با ادای دِین شرعی، اخلاقی، سیاسی و ملّی در انتخاب فرد اصلح، تحقق‌بخش اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی بوده و موجب ناامیدی دشمنان و تحصیل رضایت الهی خواهند شد.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=4176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.