• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
1
فرماندار تنگستان:

انتخابات نماد اصلی مردم سالاری دینی است

  • کد خبر : 3800
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳
انتخابات نماد اصلی مردم سالاری دینی است
فرماندار تنگستان گفت: انتخابات به عنوان یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که این نوع انتخابات اختصاصاً فقط در ایران اسلامی با این شیوه و روش برگزاری می‌شود و یکی از نمادهای اصلی مردم سالاری دینی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، احمد لطفی صبح پنج‌شنبه در نشست با گروه‌های مرجع و اقشار تأثیرگذار اظهار کرد: شکی نیست که انتخابات به عنوان یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که این نوع انتخابات اختصاصاً فقط در ایران اسلامی با این شیوه و روش برگزاری می‌شود و یکی از نمادهای اصلی مردم سالاری دینی است.

فرماندار تنگستان گفت: اگر بررسی شود این چنین انتخاباتی که مردم مسئولان و خدمتگزاران با رأی مستقیم انتخاب کنند فقط در ایران اسلامی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در بعضی از کشورهای مستکبر و مدعی که خودشان مهد دموکراسی هستند بیان کرد: همه می‌دانند آن‌ها انتخاباتشان با شیوه دیگر برگزاری می‌شود که عموم مردم نقشی در انتخاب ندارند و عده‌ای در حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر فرد مورد نظر را معرفی و بعد به عنوان ریاست جمهوری معرفی می‌شود.

لطفی یادآور شد: این روشی که در جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد بر گرفته از قانون اساسی است.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: برای اینکه انتخابات ریاست جمهوری اسلامی بتوانیم با دو رویکرد خیلی مهم دنبال کنیم نیازی است به دو نکته توجه لازم صورت گیرد که اول اینکه چرا کشورهای استکباری در رسانه‌های خود تبلیغ می‌کنند حضور حداکثری اتفاق نیفتد و اگر حضور حداکثری باشد چه ضرر و زیانی متوجه آنهاست چرا به هر دلیل دنبال نا امید کردن مردم هستند.

حضور حداکثری جایگاه ایران را تقویت می‌کند

وی خاطرنشان کرد: اگر دشمن امروز به دنبال حضور حداقلی مردم در انتخابات است می‌دانیم دشمن هم درون خودش لمس می‌کند که در بین مردمان خود پایگاهی ندارند، می‌دانند حضور حداکثری تقویت جایگاه ایران در جامعه بین‌الملل خواهد بود و همانگونه که بعد از وعده صادق دیدیم دستپاچگی و اضمحلال و قدرت پوشالی شأن که حتی نتوانستند کوچک‌ترین حرکتی کنند این نشانه از اقتدار و قدرت ایران اسلامی که با پشتوانه مردم شکلمی گیرد می‌تواند در حوزه‌های متفاوت رشد کند و به این بالندگی برسد.

لطفی اضافه کرد: اگر همه مردم بخواهند در انتخابات شرکت کنند قطعاً در مسیر حرکت دولت در حوزه‌های متفاوت حضور دارند.

فرماندار تنگستان بیان کرد: امروز هر کسی در انتخابات شرکت کند رأی آن یک بحث دارد که فرد مورد نظرش انتخاب کرده و از زاویه دیگر تصور این است که یک کار عبادی انجام داده است.

وی افزود: همه افراد جامعه در مساجد، بازار، محافل کاری، خانواده و افرادی که به صورت مستقیم سرکار دارید تشویق کنید مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند.

لطفی اضافه کرد: باید معیار ما در انتخاب فرد اصلح که دارای روحیه‌ای باشد که پرکار، انقلابی و اعتقاد به مبانی اسلامی داشته باشد.

افزایش سرعت اجرای پروژه‌ها

فرماندار تنگستان گفت: استادیوم ورزشی شهر اهرم که فاقد روشنایی بود در این دولت انجام شده و در زمینه مدرسه سازی مدرسه تیزهوشان حضرت زینب (س) شهر اهرم عملیات اجرایی آن آغاز شد و در حوزه بهداشت و مسکن نیز در شهرستان اتفاقات بسیار خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم در تنگستان فراهم شده از مردم در خواست کرد با حضور حداکثری مردم شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه سال جاری یک بار دیگر امید و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=3800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.