• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
0
فرماندار تنگستان:

رئیس‌جمهوری انتخاب کنیم که مردمی باشد

  • کد خبر : 3810
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷
رئیس‌جمهوری انتخاب کنیم که مردمی باشد
فرماندار تنگستان گفت: رئیس جمهوری انتخاب کنیم که با انگیزه، وقت گذار، با مردم، انقلابی و جهادی باشد و ادامه دهنده مسیر شهدای خدمت باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، احمد لطفی با اشاره به اینکه مقدمات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تنگستان فراهم است، اظهار کرد: انتخابات یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در واقع مصداق اصلی مردم سالاری دینی در حکومت اسلامی است.

فرماندار تنگستان گفت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان با تشکیل ستادهای مرتبط از جمله هیأت اجرایی و اعضای شعبه اخذ رأی در ۲ بخش مرکزی و دلوار تنگستان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در حوزه‌های متفاوت در سطح کشور موفق عمل کرده اضافه کرد: کارنامه دولت سیزدهم در اقدامات و کارهای زیر ساختی و زیر بنایی در کشور به خصوص در تنگستان بسیار خوب و قابل قبول بوده است.

لطفی با اشاره به اینکه شاهد پیشرفت‌های شهرستان در حوزه‌های اجتماعی، ورزشی‌، اقتصادی، بهداشتی، فرهنگی در دولت سیزدهم هستیم، خاطرنشان کرد: با کارکرد انقلابی که آیت‌الله شهید رئیسی داشت به خوبی از بعضی از گذرگاه‌های سخت عبور کردیم.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه خیلی از کمبودها و کاستی‌هایی که اوایل دولت ما با آن مواجه بودیم، یادآور شد: نیازها به خوبی برآورده شد و برخی از موضوعات اساسی هم که در ابتدای کار دولت مردمی در واقع به عنوان موضوعات اساسی مطرح شد، برطرف شد.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدای دولت پایین‌ترین مقاوم‌سازی در سطح استان تنگستان داشت با تلاش‌هایی که صورت گرفت در حال حاضر میانگین مقاوم سازی در شهرستان ۶۲ درصد رسید.

لطفی تاکید کرد: در حوزه‌های خدمت‌رسانی کارهای اساسی که در شهرستان از سالها پیش باقی مانده بود، به طور مثال پروژه راه آهن استان فارس به بوشهر و عسلویه که دو قطعه آن در تنگستان مستقر است شروع به فعالیت کرده است.

فرماندار با اشاره به اینکه فاز اول و فاز دوم راه‌ آهن فارس به بوشهر که از ۱۶ سال پیش در استان بوشهر شروع شده بود به دلیل اینکه منابع به اندازه کافی تامین نمی‌شد، تصریح کرد: با تدبیر خوبی که دولت سیزدهم داشت و به صورت حضوری در سفر اول خود در کارگاه راه آهن از نزدیک شاهد روند کار شد.

وی با بیان اینکه با حمایت دولت سیزدهم، اعتبار راه آهن از محل صندوق توسعه ملی تامین شد و ۲ پروژه‌ای که فاز اول و فاز دوم در تنگستان است فعال است، خاطرنشان کرد: پروژه راه آهن تا ۳ سال آینده به اتمام خواهد رسید و پروژه دوم هم که از شهر اهرم به سمت بوشهر و شهر چغادک است با ۳۷ کیلومتر شروع شده و کار در حال انجام است.

لطفی با اشاره به کارهایی که در حوزه بزرگراهی اتفاق افتاد تصریح کرد: تکمیل بزرگراه دلوار به سمت دیر است، که قدمت آن به ۱۲ سال گذشته بر می‌گردد و همچنین بزرگراه اهرم به سمت برازجان که ۱۴ کیلومتر آن در همین دولت افتتاح شد و باقی مانده هم مقدمه کار فراهم شده است.

فرماندار در ادامه بیان کرد: خیلی از موضوعات بهداشتی یا آموزشی و نوسازی مدارس و کارهایی که در این حوزه اتفاق افتاد معیار سنجش یک مدیر انقلابی است.

وی با بیان اینکه اگر در کشور مدیرانی که تراز حکمرانی اسلامی داشته باشند به میدان بیایند، خاطرنشان کرد: این مدیر در یک زمان کوتاه و در واقع با برنامه ریزی مناسب همچون شهید جمهور می‌تواند موفق و کشور را رو به پیشرفت ببرد.

لطفی افزود: رفت و آمدهای پرتکرار شهید جمهور به شهرستان‌ها و روستاها که موضوعات گوناگون را در واقع از نزدیک بررسی می‌کرد،اقدامات خوبی انجام شد.

فرماندار تنگستان در پایان با اشاره به اینکه رئیس جمهوری انتخاب کنیم که با انگیزه، وقت گذار، با مردم، انقلابی و جهادی باشد بیان کرد: امیدواریم در ادامه مسیر شهدای خدمت، رئیس جمهوری انتخاب شود که بتواند این مسیر را به خوبی هدایت کند.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=3810

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.