• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
2
امام جمعه اهرم:

انتخابات قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است

  • کد خبر : 1663
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳
انتخابات قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است
امام جمعه اهرم گفت: انتخابات قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است و هر انتخابات قوی یک گام به سوی قله است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده عصر یکشنبه در مراسم دهه فجر در مصلی جمعه شهر اهرم عنوان داشت: پنج متغیر اصلی تأثیر گذار در دنیا نسبت به قبل تغییر کرده و وارد شرق شده که عبارتند اط یک کم اثر و بی اثر شدن نهادهای بین المللی، در زمان کرونا هم دیدید، جنگ اوکراین و غزه سازمان ملل کجا حضور دارد کی به این سازمان اهمیت می‌دهد چه جایگاهی دارد لذا سازمان‌های بین الملل جایگاه و اعتباری ندارند.

امام جمعه اهرم ادامه داد: یکی دیگر از این تغییرها نظام پولی، مالی و دلار زادی است، در حال حاضر بحث نظام مالی دنیا دلار است اما کشورها به سمت و سویی می‌روند که دلار زدایی ایجاد کنند و کمتر در مبادلات از دلار استفاده کنند.

وی یاد آور شد: یکی دیگر از تغییرها بحث از بین رفتن قدرت نرم استکباراست که آمریکا قبلاً خود به تنهایی جرأت می‌کرد به کشوری حمله کند اما الان این آمریکا به هر در و دیوار می‌زند تا چند کشور با خود همراه کند شاید بتواند به یمن حمله کند کشور که در هشت سال درگیر جنگ بوده است و صدمات زیادی دیده است و نمی‌تواند کشوری با خود همراه کند لذا آن هژمونی و ابرقدرتی آمریکا فرو پاشیده است.

پهلو زاده اضافه کرد: نقطه دیگر پیشرفت، قدرت و تکنولوژی شرقی است، جوانی ایرانی که پهباد ساخت این انتقال قدرت از غرب به شرق است گرچه همان قدرت غربی هم همین جوانان شرقی است.

امام جمعه اهرم بیان کرد: امروز ناوهای آمریکا و یا هر کشوری که بخواهد وارد خلیج فارس شود باید به فارسی پیام بدهد و مجوز وارد بگیرد جهت وارد شدن این اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: بازدارندگی آمریکا در منطقه از تهاجمی به حالت تدافعی تغییر کرده است امروز به اذعان خودشان آمریکا در دنیا قدرت بلا منازع در دنیا دیگر نیست

پهلوزاده زاده اضافه کرد: انتخابات قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است و هر انتخابات قوی یک گام به سوی قله است.

امام جمعه اهرم افزود: لذا هر اندازه که جوانان این مملکت به قله نزدیک تر می‌شوند نیاز است تلاش هم بیشتر صورت گیرد زیر مخالفت دشمن بیشتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: نظام نه تنها در تکنولوژی پیشرفت کرده، در معنویت نیز پیشرفت کرده است در سال گذشته در اعتکاف ۸۰۰ نفر بیشتر حضور نداشت که امسال ۱۸۰۰ نفر حضور داشتند.

پهلوزاده اضافه کرد: همان گونه که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت جمهوری اسلامی حرم است شما نوجوانان با درس خواندن آن را حقظ کنید.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=1663

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.