• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
0
فرماندار تنگستان:

انتخابات سلامت محور باشد

  • کد خبر : 3772
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳
انتخابات سلامت محور باشد
فرماندار تنگستان گفت: انتخابات سلامت محور، رقابت محور، امنیت محور و مشارکت محور باشد این چهار راهبرد نقشه راه خود به عنوان وظیفه می‌دانیم و به این چهار موضوع اهتمام ویژه داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر احمد لطفی در نشست هم اندیشی با شهرداران و دهیاران و بانک‌های عامل شهرستان تنگستان اظهار کرد: انتخابات یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در واقع مصداق اصلی مردم سالاری دینی در حکومت اسلامی است.

فرماندار تنگستان گفت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان تنگستان با تشکیل ستادهای مرتبط از جمله هیأت اجرایی و اعضای شعبه اخذ رأی در دو بخش مرکزی و دلوار تنگستان انجام شده است.

وی اضافه کرد: در شهرستان تنگستان در دو بخش مرکزی و دلوار ۷۰ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده که ۳۱ شعبه سیار است.

لطفی تاکید کرد: باید دهیاران در سطح روستاهای شهرستان با اطلاع رسانی و تلاش بیشتر همانند انتخابات مجلس شورای اسلامی زمینه مشارکت حداکثری مردم با انتخاب فرد اصلاح در این انتخابات رقم بزنند.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: راهبرد ما در این انتخابات همان راهبرد مقام معظم رهبری در انتخابات مجلس شورای اسلامی است که سلامت محور، رقابت محور، امنیت محور و مشارکت محور باشد این چهار راهبرد نقشه راه خود به عنوان وظیفه می‌دانیم و به این چهار موضوع اهتمام ویژه داشته باشیم.

لطفی با اشاره به اینکه شهرداران و دهیاران شهرستان جهت اطلاع رسانی به مردم جهت مشارکت در انتخابات از بیانات مقام معظم رهبری استفاده کنند افزود: شهرداران شهرها و دهیاران روستاهای شهرستان در زمینه اطلاع‌رسانی در محله‌های شهر و روستایی و با استفاده از پیام رسان‌های در فضای مجازی در خصوص مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با آنها صحبت کنند.

لزوم ارائه عملکرد دستگاه‌های اجرایی

وی ادامه داد: شهرداران و دهیاران نیاز است در سطح شهر و روستاهای تنگستان با نصب بنرهای اطلاع رسانی از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت در انتخابات زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم آورند.

لطفی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در حوزه‌های متفاوت در سطح کشور موفق عمل کرده اضافه کرد: دولت سیزدهم در حوزه اقدامات و عملکرد کارهای زیر ساختی و زیر بنایی در کشور به خصوص در تنگستان بسیار خوب و قابل قبول بوده است.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: در ابتدای دولت پایین‌ترین مقاوم سازی در سطح استان تنگستان داشت با تلاش‌هایی که صورت گرفت در حال حاضر میانگین مقاوم‌سازی در شهرستان ۶۲ درصد رسید.

وی خواستار ارائه عملکرد دستگاه‌های اجرایی تنگستان، شهرداران و دهیاران شهرستان به مردم شد و ادامه داد: با توجه به اینکه انتخابات چهارمین دوره ریاست جمهوری در هشت تیر ماه برگزار خواهد شد و تیر شدت گرمای هوا داریم نیاز است وسایل سرمایشی در مکان‌های محل اخذ رأی فراهم شود.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=3772

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.