• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
0
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری تنگستان:

انتخابات اصلی‌ترین مأموریت اجرایی وزرات کشور است

  • کد خبر : 3990
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۳ - ۶:۲۰
انتخابات اصلی‌ترین مأموریت اجرایی وزرات کشور است
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری تنگستان گفت: لازم است تمامی نمایندگان فرماندار، بخشدار، عوامل اجرایی اعم از اعضای ستاد انتخابات، هیأت‌های اجرایی و بازرسی، رعایت دستورالعمل و قوانین ابلاغی را مدنظر قرار داده و از وظایف خود را به نحو احسن به انجام رسانند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، رضا ریاحی با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای بسیار مهم انقلاب اسلامی، تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان است اظهار کرد: در انتخابات، مردم آینده خود را انتخاب می‌کنند، لذا این امر اهمیت خاصی دارد به ویژه این انتخابات که از حساسیت بیشتری برخوردار است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری تنگستان با اشاره به اینکه برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشکوه و با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی لازم بود جلساتی با نمایندگان فرماندار برگزار کنیم،گفت: در جهت افزایش آمادگی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری کارگاه آموزشی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ویژه نمایندگان فرماندار، بخشدار و هیأت اجرایی که نقش مهمی در سلامت و برگزاری مطلوب انتخابات است برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات اصلی‌ترین مأموریت اجرایی وزرات کشور در سال جاری است، افزود: لازم است تمامی نمایندگان فرماندار، بخشدار، عوامل اجرایی اعم از اعضای ستاد انتخابات، هیأت‌های اجرایی و بازرسی، رعایت دستورالعمل و قوانین ابلاغی را مدنظر قرار داده و از وظایف خود را به نحو احسن به انجام رسانند.

ریاحی حضور به موقع عوامل اجرایی در شعب اخذ رأی قبل از ساعت مقرر را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: نمایندگان فرماندار و بخشدار در شهرستان نیاز است نسبت به آشنایی محیط شعبه، وضعیت سنجی سیستم‌های سرمایشی محل اخذ رأی، راه‌های دسترسی، بررسی زیرساخت‌های اولیه مورد نیاز شعبه، انتخاب فضای چینش میز و صندلی، محل نوشتن رأی، پاکسازی و امحا آثار تبلیغاتی در فاصله ۵۰ متری را در روز اخذ رأی مدنظر قرار داده و با کمک عوامل این مسائل را با دقت مد نظر قرار دهند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری تنگستان: با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات سالم و پرشور از تمامی نمایندگان و اعضای شعب اخذ رأی خواست، نهایت دقت و تلاش خود را در جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات به کار بگیرند.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=3990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.