• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
0
فرماندار تنگستان:

اعتبارات پروژه‌های مهم تنگستان تأمین شود

  • کد خبر : 3746
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۳
اعتبارات پروژه‌های مهم تنگستان تأمین شود
فرماندار تنگستان گفت: به بعضی از موضوعات توجه بیشتر صورت گیرد تا نیازها و مطالبات مردم در این نقطه که به عنوان مرکز شهرستان است رفع شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، احمد لطفی در نشست با نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان، شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر اهرم اظهار کرد: شهر اهرم به عنوان یکی از شهرهای قدیمی کشور که قدمت آن بیش از ۵۷ سال است شهرداری در آن ایجاد شده علیرغم اینکه پس از انقلاب اقدامات بسیار خوبی در حوزه زیر ساخت‌ها و خدمات آن صورت گرفته ولی با بررسی‌های که انجام می‌گردد هنوز نیازهای بیشتری دارد.

فرماندار تنگستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا به امروز بیش از ۱۰ طرح متفاوت در حوزه‌های ورزشی، بهداشتی، هنری، مبلمان شهری، اقتصادی، اشتغال و در بحث کشاورزی، مسکن، آب در حوزه ذخیره سازی با احداث دو سد خائیز و باهوش که بخشی تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته و تعدادی نیز در حال انجام است.

وی اضافه کرد: نیاز است با یک نگاه جمعی و هم افزایی هم از محل منابع ارزش افزوده شهرداری و همچنین منبع استانی و مکمل‌های کاملی که از طریق سیستم ملی که می‌شود از وزارت خانه‌ها دریافت کرد به بعضی از موضوعات توجه بیشتر صورت گیرد تا نیازها و مطالبات مردم در این نقطه که به عنوان مرکز شهرستان است رفع شود.

اجرای طرح‌های پیشران در حوزه عمرانی

لطفی تاکید کرد: در دوره جدید کاری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر اهرم در زمینه طرح‌های پیشران در حوزه عمران شهری اهرم توجه خاصی صورت گیرد.

احمد لطفی یادآور شد: در بحث سد باهوش که یکی از مطالبات کشاورزان و نخل‌داران شهر اهرم است و عملیات اجرایی آن از سال ۱۴۰۲ آغاز شده و ۳۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و منابع آن در سفر دوم رئیس جمهور شهید اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان مصوب شده است جهت جذب ، تکمیل و بهره برداری از آن سد تلاش‌های لازم صورت گیرد.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: در بحث آب شرب شهروندان شهر اهرم پیگیر هستیم که از محل سد خائیز با همکاری و هماهنگی آبفا و آب منطقه‌ای استان بوشهر به حوزه آب شرب با مسائلی بهداشتی که در بحث سلامت آب می‌باشد به شهر اهرم اضافه شود.

وی یادآور شد: در بحث آموزشی نیاز است یک مدرسه فنی و حرفه‌ای که بتواند با امکانات و تجهیزات مناسب و همچنین مدرسه حفظ قرآن در شهر اهرم دایر شود.

تقویت نیروی انسانی حوزه سلامت

لطفی بیان کرد: در حوزه بهداشت و درمان بیمارستان امام‌حسین علیه السلام شهر اهرم گرچه در مدت سه سال گذشت در دولت سیزدهم تلاش شد در زمینه سخت افزاری و نیروی انسانی تقویت شود ولی نیاز زیادی دارد که باید تلاش شود در زمینه تجهیزات و ناوگان بیمار بر آمبولانس‌هایی که نیاز است و نیروی انسانی که به این مجموعه اضافه شود.

احمد لطفی با اشاره به اینکه شغل بیشتر مردم شهر اهرم نخل‌داری می‌باشد اضافه کرد: بخش عمده مردم شهر اهرم کشاورز و نخلدار هستند که نیاز است در حوزه ساختار ، توسعه و استفاده از روش‌های نوین در آبیاری قطره‌ای نخیلات ، اقدامات کامل تری انجام گیرد.

🔷وی افزود: نیاز است در حوزه نوسازی شبکه‌های انتقال و خطوط برق و روشنایی شهر اهرم توجه خاصی صورت گیرد.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=3746

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.