• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
0
فرماندار تنگستان:

اعتبارات طرح‌های پیشران تنگستان تامین شد

  • کد خبر : 2472
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۵۷
اعتبارات طرح‌های پیشران تنگستان تامین شد
فرماندار تنگستان: در چند طرح مهم سدسازی، اسکله و بندرسازی، تکمیل راه ریلی(راه‌آهن) و بزرگراهی و مسکن که به‌ عنوان طرح‌های پیشران در توسعه تنگستان می‌باشد منابع آن از اعتبارات ملی تامین شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، احمد لطفی فرماندار تنگستان در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان اظهار کرد: در چند طرح مهم سدسازی، اسکله و بندرسازی، تکمیل راه ریلی(راه‌آهن) و بزرگراهی و مسکن که به‌ عنوان طرح‌های پیشران در توسعه تنگستان می‌باشد منابع آن از اعتبارات ملی تامین شد.

احمد لطفی در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: سال ۱۴٠۳ که به‌عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است فرصت مناسبی است که با مشارکت مردم در تولید، اقتصاد جهش ایجاد کرد و هر جایی که  مردم حضور داشته‌اند و از ظرفیت آنها استفاده شده است شاهد رشد و موفقیت بیشتر بوده‌ایم.

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی براساس فرمایش مقام معظم رهبری که بر اساس یک راهبر دقیق و کلی نظام ترسیم شده است موظف هستند زمینه‌ی مشارکت مردم در جهش تولید فراهم نمایند.

رئیس شورای اداری تنگستان یادآورشد: ۶٠ درصد اعتبارات تملک دارایی معادل ۲۴۰ میلیارد تومان تخصیص یافت که در مقایسه با سال‌های گذشته مناسب است ضمن اینکه در چند طرح مهم سدسازی ، اسکله و بندرسازی ، ریلی(راه‌آهن) بزرگراهی و مسکن  که به‌عنوان طرح‌های پیشران در توسعه تنگستان می‌باشد  منابع آن از اعتبارات ملی تامین شد .

لطفی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی تنگستان باید توجه داشته باشند  رسیدگی به درخواست‌های مردمی در چارچوب مقررات که در روز دیدار مردمی صورت می‌پذیرد بسیار مهم است که غالب آنها هم خیلی سنگین، پیچیده و مشکل نیست.

وی تاکید کرد: مدیران باید طوری برنامه‌ریزی کنند که درطول هفته ۲ روز بصورت میدانی امور اجرایی خود را پیگیری نمایند.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=2472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.