• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
1
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری تنگستان:

استمرار طرح نور ضروری است

  • کد خبر : 3752
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۳۹
استمرار طرح نور ضروری است
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری تنگستان گفت: استمرار طرح نور با در نظر گرفتن و رعایت شرایط امر به معروف و نهی از منکر لازم و ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، رضا ریاحی در نشست قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان تنگستان اظهار کرد: نیروی انتظامی برنامه‌ای را در زمینه عفاف و حجاب به نام طرح نور آغاز کرد که از دغدغه مقام معظم رهبری نیز هست و دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به عملیاتی کردن طرح اهتمام داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان تنگستان اظهار کرد: استمرار طرح نور با در نظر گرفتن و رعایت شرایط امر به معروف و نهی از منکر لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه عفاف و حجاب از احکام دینی است خاطرنشان کرد: تنگستان در حوزه‌های اجتماعی همیشه در کنار نظام و انقلاب بوده و در حوزه امر به معروف و نهی از منکر با جمع بندی‌هایی که صورت گرفته وضعیت بهتر از گذشته دارا است.

طرح نور با هدف حفظ حریم عفاف و حجاب و مقابله با ناهنجاری‌های در سراسر کشور است

ریاحی اضافه کرد: گروه‌های مردمی و مسئولان را در اجرای طرح نور در این شهرستان یاری کنند و در فضای مجازی و اماکن عمومی باید قانون اجرا شود و حمایت مردم را از آمرین به معروف و ناهیان از منکر ضمن دل گرمی به آنها باعث می‌شود کسانی که به دنبال نقض قانون هستند به حساسیت موضوع پی ببرند.

رضا ریاحی ادامه داد: روابط عمومی دستگاه‌ها اجرایی شهرستان نسبت به الگو برداری و انعکاس موضوع طرح نور در فضای مجازی اقدام کنند.

وی خواستار همراهی و همکاری بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی تنگستان با طرح نور فراجا در شهرستان شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری تنگستان گفت: گاهی با برخوردی مؤدبانه، هدایت گرانه و رفتاری در خور شأن هموطن فرد با تغییری اساسی مواجه شده و مشکلات به راحتی حل می‌شوند، اما در صورت سرکشی و یا بی توجهی احدی از شهروندان به مسائل امنیتی و یا اخلاقی با چنین فردی برابر قانون برخورد خواهد شد.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=3752

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.