• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
2
امام جمعه بوشهر:

استان بوشهر سرزمین مقاومت و شهادت است

  • کد خبر : 790
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۷:۳۴
استان بوشهر سرزمین مقاومت و شهادت است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: منطقه بزرگ، ارزشمند، والامقام تنگستان در طول تاریخ حماسه‌ها آفرید است، رئیسعلی دلواری چنان با شهادت خود استان بوشهر، جنوب ایران، بلکه کشور ایران را مقتدر کرد و امروز نیز علی دیگر بسان رئیسعلی دلواری چنان حماسه‌ای آفریده که این خطه دوباره یاد آور حماسه‌های رئیسعلی دلوار شده است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری سه شنبه شب در مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک شهید والامقام مدافع امنیت، شهید «علی دشت بوری» در زادگاهش شهر آباد تنگستان اظهار کرد: شهید با شهادت خود برای یک شخصیت جاودانه عرشی دارای مقامات والای آسمانی تولید می‌کند، شهید جان دنیایی می‌دهد و حیات آسمانی و عرشی برای خود می خرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: شهید با شهادت خود افتخار خانوادگی برای خود درست می‌کند و خانواده شهید در میان جامعه در طول تاریخ دارای یک ارزش و بزرگی جایگاهی می‌شود که کاملاً در جغرافیای جمعیتی همانند ستاره‌ای فروزان می‌درخشد.

وی ادامه داد: شهدا با شهادت خود در دفاع مقدس، در انقلاب و در دفاع از امنیت کشور اقتدار ملی ایجاد کردند یعنی کشور و ملت خود را در برابر هجمه‌های مختلف دشمنان مقتدرتر می‌کنند.

صفایی بوشهری بیان کرد: اگر حضرت ابا عبدالله حسین (ع) نبود از اسلام چیزی باقی نمی‌ماند و اگر شهدای دفاع مقدس نبودند الان ما کشوری زیر چکمه‌های بیگانگان بودیم.

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.