• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
1
فرماندار تنگستان:

آینده‌نگری عمیق امام موجب بیداری بشریت شد

  • کد خبر : 3720
  • ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۳۵
آینده‌نگری عمیق امام موجب بیداری بشریت شد
فرماندار تنگستان گفت: آینده‌نگری عمیق و روشنگرانه امام(ره) در همه ابعاد موجب احیای نهضت جهانی اسلام، بیداری بشریت و بیداری جهان اسلام در بین کشورهای اسلامی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، احمد لطفی در حاشیه برگزاری مراسم سالگرد ملکوتی حضرت امام(ره) در مصلای نماز جمعه شهر اهرم ضمن گرامی داشت یاد و خاطر حضرت امام و شهدای ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ اظهار کرد: از مردمان شهرها و روستاهای شهرستان به مناسبت برگزاری نشست جهاد تبیین در خصوص اهداف حضرت امام ره و آرمان‌های بلند ایشان و دستاوردهایی که طی ۴۵ سال از عمر پربرکت انقلاب محقق شده در سطح تنگستان تشکر می‌کنم.

فرماندار تنگستان گفت: آینده نگری عمیق و روشنگرانه امام(ره) در همه ابعاد موجب احیای نهضت جهانی اسلام، بیداری بشریت و بیداری جهان اسلام در بین کشورهای اسلامی شده است.

وی اضافه کرد: حضرت امام(ره) در خصوص جریان فلسطین و مسئله مهم امت اسلامی را جریان فلسطین و قدس می‌دانستند که امروز با طوفان الاقصی که از هشت ماه پیش شروع شده دشمن صهیونیستی در حال نابودی است.

لطفی ادامه داد: حضرت امام(ره) در نامه به رئیس جمهور شوروی سابق داشتند و آنچه پیش بینی کردند تحقق یافت.

احمد لطفی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد حضرت امام(ره) آنچه بیان کردند به عنوان نقش و راهبرد آینده جهان بین‌الملل، امت اسلامی و ایران اسلامی است که قابل استفاده است.

فرماندار تنگستان با اشاره به شهادت رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهانش افزود: مقام معظم رهبری شهید رئیسی شهید راه خدمت و در واقع جهاد کار و پیشتیبان مردم دانست.

وی یاد آور شد: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هشتم تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد و با توجه به نگاه مقام معظم رهبری در بحث جایگاه ایران در دنیای بین‌الملل و اقدامات مؤثری که واقع در این دولت انجام شد و مسیر و الگوی کاری که مقام معظم رهبری بیان داشتند که آیت‌الله شهید رئیسی در راه خدمت، جهاد و کمک به مردم و توسعه و پیشرفت ایران اسلامی داشتند حضور حداکثری مردم در انتخابات در واقع تجلیل از شهدای خدمت است که از نگاه بین المللی بسیار مهم است.

لطفی بیان کرد: امیدواریم با حضور حداکثری مردم در انتخابات شاهد انتخاب فردی باشیم که این مسیر خدمت و کارهای بسیار خوبی که شکل گرفته بخوبی ادامه پیدا کند.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: مردم نجیب تنگستان همیشه در همه صحنه‌ها حضور فعال داشتند و در انتخابات گذشته مجلس نیز که بالای ۷۰ درصد حضور در انتخابات داشتند در این انتخابات نیز با حضور حداکثری خود فردی اصلح انتخاب کنند که راه و مسیر شهدای خدمت ادامه دهد.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=3720

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.