• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
1
امام جمعه اهرم:

آیت‌الله شهید رئیسی سرمایه مردم بود

  • کد خبر : 3510
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹
آیت‌الله شهید رئیسی سرمایه مردم بود
امام جمعه اهرم گفت: از دل نگرانی شب اول سقوط بالگرد و از بغض‌ها و اشک‌ها و از تشییع خروشان ملت معلوم شد سرمایه عظیمی از دست دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، حجت الاسلام و المسلمین حبیب پهلو زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اهرم اظهار کرد: آیت‌الله شهید رئیسی تفکر و گفتمانی در انقلاب اسلامی بنا گذاشت که در تراز مردم ایران اسلامی و در تراز گام دوم انقلاب بود،

امام جمعه اهرم گفت: اقدامات آیت‌الله شهید رئیسی برای فاصله گرفتن از مشکلات، برای مقابله با تحریف‌ها، برای مقابله با نفوذها و برای مقابله با نظام استکبار بود.

وی افزود: تمام تلاشش این بود که رنج و آلام مردم محروم و نیازمند برطرف شود، سرمایه اینجاست که وقتی عده‌ای به ایشان رأی دادند اما بعد از ۲ سال و ده ماه چنان در دل این مردم جا کرده بود که در این چند روز همه مردم نشان دادند که به صداقت و رفتار این شهید و مرد میدان خدمت و شهید جمهور از صمیم قلب دوست دارند و سنگ تمام گذاشتند و تشییع ماندگاری انجام دادند.

پهلو زاده خاطرنشان کرد: آیت‌الله شهید رئیسی سرمایه مردم و دارایی مردم بود، از دل نگرانی شب اول سقوط بالگرد و از بغض‌ها و اشک‌ها و از تشییع خروشان ملت معلوم شد سرمایه عظیمی از دست دادند.

وی گفت: معیار فکر و عملِ شهید جمهور، ولایت فقیه بود، در این ۲ سال و ده ماه کشور را بدون حاشیه سازی مدیریت کرد آن چیزی که در دوره‌های قبل با بحران سازی می‌خواستند ولایت فقیه را و امام جامعه را تحت فشار قرار دهند و امتیاز بگیرند.

امام جمعه اهرم یاد آور شد: کسانی که از همین روزها برای نامزدی ریاست جمهوری ثبت نام می‌کنند بدانند برای حفظ این انقلاب که همه محرومان عالم چشم انتظار هستند (مثل مردم فلسطین و غزه و دیگر جاها) خون چه انسان‌های پاکی پای این شجره طیبه ریخته شده است و طمع بعضی از سیاستمداران برای رسیدن به این جایگاه جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند.

پهلو زاده اضافه کرد: مردم با این تشییع کم نظیر اعلام کردند تفکری که می‌تواند در اضمحلال استکبار و محو رژیم غاصب صهیونیستی در میدان دیپلماسی و عمل، مقتدرانه بایستد همین تفکر مکتبی و بنیادی شهید آیت الله رئیسی است که برخاسته از اصول و مبانی اسلام انقلابی است.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=3510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.