• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
0
امام جمعه اهرم:

آیت‌الله رئیسی یک رئیس جمهور مکتبی بود

  • کد خبر : 3436
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹
آیت‌الله رئیسی یک رئیس جمهور مکتبی بود
امام جمعه اهرم: آیت‌الله رئیسی جریان و مکتبی را بنا نهاد که در تراز گام دوم انقلاب بود مکتب تکریم، مکتب خدمت، مکتب جهاد و مبارزه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر، در پی شهادت ناباورانه رئیس‌جمهور محبوب و مردمی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی،ریاست جمهوری ایران اسلامی که در پی حادثه دلخراش یکشنبه ۳٠ اردیبهشت‌ماه ۱۴٠۳ بالگرد در حالی دچار سانحه شد که وی از افتتاح بزرگترین پروژه‌ی آبی مرزی میان ایران و اذربایجان باز می‌گشت. که پس از ساعت‌ها بیم و امید و چشم انتظاری، موجی از اندوه و داغی فراموش‌نشدنی و جانسوز را برای ملت شریف ایران اسلامی که تا آخرین لحظات دعاگوی سلامت و همراهان‌ بود پدید آورد. حجت الاسلام و المسلمین حبیب پهلوزاده پیامی را به شرح ذیل بیان کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین تسلیت عرض می‌کنیم شهادت شهید آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور جمهوری اسلامی، رئیس جمهور فقید جمهوری اسلامی ایران و همراهان که در برنامه‌ای که برای خدمت به مردم بود حضور داشت.

امام جمعه اهرم گفت: شهید آیت‌الله رئیسی یک رئیس جمهور مکتبی و یک رئیس جمهور بنیادگرا و کسی که به عنوان مسئول خادم و به، عنوان کسی که خط و مشی او آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بود و همه آزادگان دنیا و جبهه مستضعفین عالم یک پشتیبان را از دست دادند.

پهلوزاده بیان کرد: آیت‌الله رئیسی جریان و مکتبی را بنا نهاد که در تراز گام دوم انقلاب بود که مکتب تکریم، مکتب خدمت، مکتب جهاد و مبارزه بود امیدواریم این جریان خدمت و این جریان جهاد و مبارزه با توان بیشتر و با روحیه بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: مردم جمهوری اسلامی ایران و مردم دنیای اسلام و آزادی خواهان دنیا این زحمات و این مجاهدت‌های رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی را قدر و ارج می‌نهند.

حجت الاسلام حبیب پهلوزاده تصریح کرد: مسیر و مکتب شهید آیت‌الله رئیسی به عنوان یک مکتب خدمت و جهاد ادامه پیدا خواهد کرد و از خداوند متعال علو درجات را برای شهید و همراهان خواستاریم.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=3436

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.