• امروز : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 6 July - 2024
کل 540 امروز 0
0
0
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تنگستان:

آنچه داریم به برکت وجود امام است

  • کد خبر : 3675
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
آنچه داریم به برکت وجود امام است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تنگستان گفت: جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه الهامات، با کمک‌های الهی و با حضور مردم و ایمان مردم جنگ تحمیلی را که تمام دنیا پشت رژیم بعث بود و ایران به تنهای یک طرف بود را پشت سر گذاشت.

سعید توکلیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صدای تنگسیر با عرض تسلیت شهادت شهید خدمت، آیت‌الله شهید رئیسی و همراهان و نیز ارتحال امام راحل اظهار کرد: آنچه داریم به برکت وجود مقدس و نازنین این امام بزرگوار است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تنگستان گفت: نعمت‌هایی که جمهوری اسلامی ایران به ما ارزانی داشت با آنچه که در زمان ستم‌شاهی بر این کشور رواج شده بود، قابل قیاس نیست. مگر می‌شود نور را با ظلمت مقایسه کرد این انقلاب نور است و آن دوران طاغوت ظلمت بود و هرگز نور با ظلمت و سیاهی با سفیدی قابل مقایسه نیست.

وی از باب این که بتوانیم به اهمیت این انقلاب پی ببریم به نکاتی چند کوتاه اشاره کرد: در زمانی که محمدرضا شاه پهلوی در کشور حاکم بود، سران کشورهای خارجی بدون اجازه وارد کشور و جلسه برگزار می‌کردند بدون اینکه با هماهنگی شاه باشد. و بدون اطلاع شاه امورات داخلی را مدیریت می‌کردند.

توکلیان با اشاره به اینکه شاهی که اختیار عزل و نصب نخست وزیرهای خود را نداشت تصریح کرد: بدون اطلاع و اجازه شاه عزل و نصب انجام می‌شد و در برخی موارد حتی نخست وزیر را مشخص می‌کردند که فلان شخص باید نخست وزیر باشد(اسدالله علم).

سعید توکلیان با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت، افزود: امام(ره) اعلام می‌کند نه شرقی و نه غربی و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و ما این انقلاب شکوهمند را به تمام جهان صادر خواهیم کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تنگستان افزود: جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه الهامات، با کمک‌های الهی و با حضور مردم و ایمان مردم جنگ تحمیلی را که تمام دنیا پشت رژیم بعث بود و ایران به تنهای یک طرف بود را پشت سر گذاشت.

وی با اشاره به اینکه الان به برکت این انقلاب، به برکت امامین انقلاب که پایه‌گذار اصلی، امام راحل و ادامه دهنده‌ آن راه مقام معظم رهبری است به جایی رسیده‌ایم، تصریح کرد: هیچ اتفاقی در منطقه‌ی غرب آسیا بدون نظر جمهوری اسلامی ایران قابل اعمال نیست.

توکلیان خاطرنشان کرد: آنچه ما انقلابی عمل کردیم بردیم هر جا انقلابی عمل نکردیم و ذره‌ای از آرمان انقلاب امام فاصله گرفتیم در آن‌جا باختیم مثل برخی از انتخابات ریاست جمهوری‌ها «بنی‌صدر» بود.

سعید توکلیان با اشاره به اینکه مردم الان به جایگاه و به این تفکر انقلابی رسیده‌اند تصریح کرد: در واقع راهی که مقام معظم رهبری برای کشور ترسیم کرد و راهی که آیت‌الله شهید رئیسی بدنبال امامین انقلاب پایه‌گذاری کرد این راه باید ادامه پیدا کند تا مردم از سعادت دنیا به آخرت برسند.
انتهای‌خبر/

لینک کوتاه : https://sedaytangsir.ir/?p=3675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.